26 Haziran 2013 Çarşamba

Diren 0 RH -

Saat 04:35. Sabah ezanı okunuyor. Uyanığım ve bundan hiç mutlu değilim. Vücudumda takribi 15 sivrisinek ısırığı noktası var. Hepsi aktif olarak kaşınıyor, tazeler. İki elim olduğu gerçeğiyle birleşince ortaya çıkan manzara, yeni bir dans türünün doğmasına sebebiyet vermek üzere. Bir sivrisineği öldürdüm. Eşzamanlı olarak diğeri, kulağımın yanından geçerek (ben bızzz diye duydum ama muhtemelen 'sıçtım ağzına şimdi senin' diyerek) varlığını kanıtladı. Pide gibi yatağa yattım, kendimi yem gibi kullanmayı amaçlıyorum. Gelmesini bekliyorum ama zannediyorum beni delirtme planları ile girdiği delikte keyiften çıldırıyor. Zira geleceği yok gibi görünüyor ve sinirlerim her geçen dakikada daha da yıpranıyor. 

Peki bunların hepsi olurken hala neden gülümsüyorum?

Çünkü tüm bunlar ben uyurken oluyorken ben, bu gece rüyamda (ki aslında diğer blogumun konusu bu) Redhack ile anlaşıp gönüllü oluyormuşum. Diyorum ki Gezi direnişçilerinin hepsi dışarda bu gecenin sivrisinek gönüllüsü ben olurum, bütün sivrisinekleri bana yollayın onlar bir de bununla başa çıkmaya çalışmasın. Sanki bir gönüllü lazımmış, lazımsa da bir yetkili hepsini üstüme salabilirmiş, sanki o gazın içinde canlı sivrisinek kalabilirmiş gibi. Bu yüzden de gerçekte her tarafım delicesine kaşınırken, rüyamın içinde sürekli kendi kendime 'dayanmaya çalış, insanların orada rahatı için senin de görevin bu' deyip kendimi telkin etmeye çalışıyorum. Ve sayısı 10'u geçen ısırığa dayanıp, sivrisineklere direniyorum, son derece önemli bir görevi üstlendiğime inanarak.

Saat 04:48. Direnişim devam ediyor. Muhtaç olduğum kudretin damarlarımdaki asil kanda mevcut olduğunu, o pisliğin de gözünü kan bürüdüğünü çok iyi biliyorum. Hala yem gibi yatıyorum. Hala gelmedi beni bir kez daha ısırmaya. Sloganlar atmama çok az kaldı. Hepsi hazır zaten. Sivriii pabucuyarım, çık dışarıya oynayalım! Zıp-la, zıp-la, zıplamyan sivridir! Sok bakalım, sok bakalım, iğneni sok bakalıııım, kanadı çıkar iğneni bıraak delikanlı kim bakalııım! 

Kafa gidiyor zannedersem. Diren akıl sağlığım. Diren 0 RH negatif...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder